inmyhat

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Wow! Wow! Wow! Eller ungefär så ...

Av Mrs M Mo - 22 juli 2011 15:42

Väder: fy 19, vilket oväder i natt! Vaknade av muller och fick delta i ett fyrverkeri av Guds nåd följt av regn som man inte önskar någon tidningsutdelare att få uppleva (jag såg han som kom förbi här hos oss, men det var lite fusk för han hade ju bil) ... men, nu skiner solen och jag ska besöka trädgården strax ...


Status: tja, mör fortfarande, men jag borde nog gå och ta prover en vända ... bara för att kolla läget. Hb kan ju inte vara så bra, om man känner så här ...


Aktivitet: 1) pratat i telefon, 2) skriva, skriva, skriva, 3) lagat värsta nyttiga grönsaks-woken till sonen som snart ska få ugnsbakad lax till (jo, jag får nog godkänt idag!), 4) bör åka & hälsa på föräldrarna en stund, men har svårt att dra sonen från hans dator (och han SKA med), 5) trädgårdsfix ... kanske ... eller bara -häng


Dagens outfit: idag känner jag för något extraordinärt, gärna med jordgubbar ... (åh, det påminner mig om att jag ska försöka köpa några jordgubbar och fixa till nå'n smarrig efterrätt också  ... då kanske jag får MVG som mamma idag!?


 


//Mrs Mo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs M Mo - 5 augusti 2011 09:36


... Thank God It's Friday ...   Väder: soool! Men, grå-väder hotar, säger de ...   Status: groggy ... försöker få till mitt liv, men hur jag än vänder mig har jag XX bak ... och jag blir snurrig av allt som måste ordnas ... lite lagom stress ...

Av Mrs M Mo - 4 augusti 2011 08:36


... en helt vanlig torsdag ... eller ...   Väder: soool! Ja, det är bara att kopiera de tidgare dagarnas väderstatus, för den verkar ha kommit för att stanna! Vaknade mycket tidigt i morse och hörde tidningsbudets bil ... och det lät som om han k...

Av Mrs M Mo - 3 augusti 2011 09:13


... hääärligt! Ja, det är just vad det är! Minns att jag tyckte annorlunda nyss (förra helgen, t ex ...) - men, nu är allt TOPPEN!   Väder: soool! Har vi en prenumeration "on-going"? Bra!   Status: tack, bara fint!   Aktivitet: 1) skriva,...

Av Mrs M Mo - 2 augusti 2011 15:10


... sol i hjärta - sol i sinne ...   Väder:       Status:     Aktivitet:  bland annat ...                            ... ja, och lite till ...       Dagens outfit: så här ska det se ut ... varken mer eller mindre ... precis perfekt! ...

Av Mrs M Mo - 1 augusti 2011 07:47


... ha, ha, ha ... som om det inte vore "been there - done that" ... aja, skam den som ger sig ... dags för lite fix ... sedan ta mig till skolan i jakt efter ett intyg ... ska söka legitimation hos Skolverket idag ... i hatt ... ha, ha, ha ...   ...

Presentation


IN MY HAT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många hattar äger du?
 Inga alls (keps räknas INTE!!!)!
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 Fler än 10, som jag har i hattaskar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards