inmyhat

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Mrs M Mo - 1 augusti 2011 07:47

... ha, ha, ha ... som om det inte vore "been there - done that" ... aja, skam den som ger sig ... dags för lite fix ... sedan ta mig till skolan i jakt efter ett intyg ... ska söka legitimation hos Skolverket idag ... i hatt ... ha, ha, ha ...


Väder: soool!


Status: tja, telefonen är döööd! Jag är inte död - kändes så nyligen, dock! Är piggare än före vinglaset igår ... iiihhh ... jaaa, fatta!!! Jag: ett glas vin!!! Sååå "out-of-here"!!!


Aktivitet: 1) hel-renovering (av mig), 2) besök hos HR på jobbet (HR = dvs personaladministratören, som numera kallas *Human Resource*-någonting), 3) borde sätta en sax i håret inför hösten, 4) trädgård, 5) 


Dagens outfit: Yiiihaaa! Känns som att detta är helt rätt för idag! "- Here we go!" Färgen känns dock inte så där hel-rätt - annars gillar jag rosa skarpt! Vet inte om jag är så intresserad av glittret heller egentligen ...?! Princess-diadem & cowboy stämmer kanske inte riktigt eller ...?! Vad tycks?

 


//Mrs Mo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


IN MY HAT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många hattar äger du?
 Inga alls (keps räknas INTE!!!)!
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 Fler än 10, som jag har i hattaskar!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards