inmyhat

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

För en underbar sommar vi har ...

Av Mrs M Mo - 3 augusti 2011 09:13

... hääärligt! Ja, det är just vad det är! Minns att jag tyckte annorlunda nyss (förra helgen, t ex ...) - men, nu är allt TOPPEN!


Väder: soool! Har vi en prenumeration "on-going"? Bra!


Status: tack, bara fint!


Aktivitet: 1) skriva, skriva, skriva, 2) trädgård, 3) handla lite grejer tillsammans med en av sönerna som ska fixa mat här idag: grill-middag, 4) ringa KomVux ang samme sons eventuellt framtida studier, 5) slapp läsning tillika solning i förhoppningsvis förbättrad trädgård


Dagens outfit: denna bleka anrättning ser ändock väldigt exklusiv ut, tack vare sin delikata finish och lite strass här & där. Passar verkligen idag: visar min stil & klass (ha, ha, ha ...) och ger samtidigt en vink om att jag förstår det där med smak OCKSÅ! Eller hur???

 

//Mrs Mo


PS: Glömde berätta: fick en underbar bukett blommor med bud igår ... långt-borta-sonen hade sänt blommor inför min födelsedag ... lite tidigt kanske, men som det värmde ... Älskade unge! Jag har världens bästa söner!!! Och tänk: jag har 3 av dem!!! Hur rik är inte jag???


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs M Mo - 5 augusti 2011 09:36


... Thank God It's Friday ...   Väder: soool! Men, grå-väder hotar, säger de ...   Status: groggy ... försöker få till mitt liv, men hur jag än vänder mig har jag XX bak ... och jag blir snurrig av allt som måste ordnas ... lite lagom stress ...

Av Mrs M Mo - 4 augusti 2011 08:36


... en helt vanlig torsdag ... eller ...   Väder: soool! Ja, det är bara att kopiera de tidgare dagarnas väderstatus, för den verkar ha kommit för att stanna! Vaknade mycket tidigt i morse och hörde tidningsbudets bil ... och det lät som om han k...

Av Mrs M Mo - 2 augusti 2011 15:10


... sol i hjärta - sol i sinne ...   Väder:       Status:     Aktivitet:  bland annat ...                            ... ja, och lite till ...       Dagens outfit: så här ska det se ut ... varken mer eller mindre ... precis perfekt! ...

Av Mrs M Mo - 1 augusti 2011 07:47


... ha, ha, ha ... som om det inte vore "been there - done that" ... aja, skam den som ger sig ... dags för lite fix ... sedan ta mig till skolan i jakt efter ett intyg ... ska söka legitimation hos Skolverket idag ... i hatt ... ha, ha, ha ...   ...

Av Mrs M Mo - 31 juli 2011 09:29


... men, vad ska man göra: de finns ju ... de inträffar med regelbundenhet, så det är bara att gilla läget!   Väder: sooool!   Status: skit-braaaaaaaa!   Aktivitet: 1) inget, 2) frukost, 3) läsa, 4) skriva, skriva, skriva, 5) trädgårdsvis...

Presentation


IN MY HAT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många hattar äger du?
 Inga alls (keps räknas INTE!!!)!
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 Fler än 10, som jag har i hattaskar!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards