inmyhat

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

En morgon så god som så ...

Av Mrs M Mo - 23 juli 2011 07:12

... GOOOOD MOOOORGON ALLIHOPA!


Väder: det har regnat i alla fall!


Status: groggy, men piggare än igår ... promenerade 90 minuter igår, trots att jag de facto gick omkring och gäspade ute, med bok i örat ... det känns i alla fall både här & där ... idag kettle-bells-swing så det ryker ...


Aktivitet: 1) dammsuga huset (t o m hemmavarande sonen tyckte att det var dags - YIPPIEH! Det finns hopp för sönerna!), 2) kasta skräp på sop-tippen, 3) handla lite mat till sonen ... vad det nu månde bliva ... 4) fixa bokföring i pärmarna klart nå'ngång ... då, 3) fortsätta på uppsatsen, 5) lyssna på "Sommar" i P1 ... om det är någon intressant att lyssna på vill säga; får kolla web-arkivet, 6) skriva, skriva, skriva, 7) titta trånande på målar-grejerna idag igen ...


Dagens outfit: något lite sportigt och praktiskt idag när huset ska få sig en omgång kanske ... lite trist färg, om du frågar mig ... eller kanske inte ... classy outfit för en dag som hygientekniker ...


 


//Mrs Mo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mrs M Mo - 5 augusti 2011 09:36


... Thank God It's Friday ...   Väder: soool! Men, grå-väder hotar, säger de ...   Status: groggy ... försöker få till mitt liv, men hur jag än vänder mig har jag XX bak ... och jag blir snurrig av allt som måste ordnas ... lite lagom stress ...

Av Mrs M Mo - 4 augusti 2011 08:36


... en helt vanlig torsdag ... eller ...   Väder: soool! Ja, det är bara att kopiera de tidgare dagarnas väderstatus, för den verkar ha kommit för att stanna! Vaknade mycket tidigt i morse och hörde tidningsbudets bil ... och det lät som om han k...

Av Mrs M Mo - 3 augusti 2011 09:13


... hääärligt! Ja, det är just vad det är! Minns att jag tyckte annorlunda nyss (förra helgen, t ex ...) - men, nu är allt TOPPEN!   Väder: soool! Har vi en prenumeration "on-going"? Bra!   Status: tack, bara fint!   Aktivitet: 1) skriva,...

Av Mrs M Mo - 2 augusti 2011 15:10


... sol i hjärta - sol i sinne ...   Väder:       Status:     Aktivitet:  bland annat ...                            ... ja, och lite till ...       Dagens outfit: så här ska det se ut ... varken mer eller mindre ... precis perfekt! ...

Av Mrs M Mo - 1 augusti 2011 07:47


... ha, ha, ha ... som om det inte vore "been there - done that" ... aja, skam den som ger sig ... dags för lite fix ... sedan ta mig till skolan i jakt efter ett intyg ... ska söka legitimation hos Skolverket idag ... i hatt ... ha, ha, ha ...   ...

Presentation


IN MY HAT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många hattar äger du?
 Inga alls (keps räknas INTE!!!)!
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 Fler än 10, som jag har i hattaskar!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards