inmyhat

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Mrs M Mo - 4 augusti 2011 08:36

... en helt vanlig torsdag ... eller ...


Väder: soool! Ja, det är bara att kopiera de tidgare dagarnas väderstatus, för den verkar ha kommit för att stanna! Vaknade mycket tidigt i morse och hörde tidningsbudets bil ... och det lät som om han körde i värsta vattenpölen utanför vårt hus ... så jag tvingade mig upp bara för att titta; men, nä ... inga vattenpussar så långt ögat nådde ... Tillbax till sängen!


Status: ensam idag! Solo! Alena! Mmm ...


Aktivitet: 1) måste börja städa lite här omkring. 2) ska på allvar leta reda på mina saker inför skolstarten nästa vecka, 3) ska ut i trädgården, 4) skriva, skriva, skriva, 5) borde också organisera datorn, men det blir kanske ändå inte idag, då det känns som om man måste ta reda på fin-vädret ...


Dagens outfit: inför hösten kan jag verkligen tänka mig denna underbara skapelse ... älskar höstfärgerna och det vida brättet ... och jag gillar själva "rosetten" skarpt: genomskinligt, svagt små-rutigt ... ah ... bedårande .. Eller?

 


//Mrs Mo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


IN MY HAT

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur många hattar äger du?
 Inga alls (keps räknas INTE!!!)!
 1-2
 3-4
 5-6
 7-8
 9-10
 Fler än 10, som jag har i hattaskar!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards